. sexskvaller

Idag har de inte hänt allt för mkt. Första delen av dagen bestod av att bota huvudvärken som jag dragit på mig från gårdagen. Sprit är farligt, men ack så gott! Så efter en burk med värktabletter och av det en botad huvudvärk så begav jag mig till min kära killkompis "V" (både bästa tjejkomisen och killkompisen heter "V"...). Satt och käkade och fick höra det senaste skvallret. Fan vad jag älskar honom!
Detta är en kille som behandlar tjejer som skit och inte känner så stor ånger av de. Alltså en kille som alla tjejer hatar, men jag, som "bästa kompis" älskar. För jag får ju höra allt skvaller. Jag sitter iofs ibland som en jävla moralkärring och skäller på honom och blir förbannad för det han gör men det är en annan historia...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0