. gynning vs. jenna

Verkar bli ganska många inlägg idag... Sket i skolan, stannade hemma och har slökollat tv och haft en kompis över på lite skvaller.
Borde kanske ha gått till skolan då vi har en tenta som kommer om ett par veckor, men äh! Det är ju för fan fredag!!!
Mina planer om en raggningskväll i helgen verkar skita sig. Kommer nog tyvärr bli en lugn helg.

F A N !

Nu till varför jag ens började skriva inlägget. Har någon av er läst Jenna Jamesons bok? Är den bra? Är nämligen värdelös på att läsa böcker men just denna typen av böcker kan jag sluka i ett naffs... Undra varför?

Gynnings bok tog 2 dagar... Fast, det kan ju bero på att jag har en hemlig förälskelse i henne. Hon måste nog vara sveriges snyggaste tjej. Undrar vems bok jag kommer gilla bäst? Om jag nu kommer läsa jennas bok...

          vs.      

Kommentarer
Postat av: Karin

Gynning är ju i en klass för sig, läst hennes blogg på stureplan.se? Haha..Hon verkar härligt vara så "kaos" på något sätt. :)



Förresten, kolla gärna in min blogg, jag säljer kläder, skor m.m.

http://caipirinhacupcakes.blogg.se

2008-11-07 @ 22:12:30
URL: http://caipirinhacupcakes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0